100-letni Obywatel Wprowadza Swoją Markę Na 100-lecie Wystawy Światowej

Od ponad wieku Międzynarodowe Targi Zegarków i Biżuterii w Bazylei zawsze były ważnym dniem w kalendarzu branży, a każda wielka ceremonia jest najbardziej oczekiwaną na świecie. Prawie sto lat temu w 1918 r. Narodziła się marka „CITIZEN”. Mając na celu tworzenie „produktów kochanych przez wszystkich obywateli świata” i służenie obywatelom świata, „pozwalając większej liczbie ludzi na całym świecie na noszenie lepszych zegarków”, Citizen wprowadza na rynek swoje podmarki od stulecia. Po raz pierwszy Bazhan pokazuje światu cały obraz światowej klasy grupy zegarków i pokazuje światu swoją strategię strategii grupy z dużą siłą.
Siła stuletniego zegarka i siły imperium zegarowego pojawiła się na Wystawie Baru Centennial
   Na tej pakistańskiej wystawie 100-letnia marka CITIZEN i jej sub-marki po raz pierwszy zademonstrowały swoją strategiczną mapę grupy: od pełnego łańcucha produktów od górnego i dolnego biegu, do skoncentrowanego pokazu technologii i technologii oraz do bogactwa odbiorców dla różnych klas Linia produktów pokazuje siłę imperium zegarków Citizen.

   Citizen jest jedną z niewielu profesjonalnych grup zegarków na świecie, która może produkować wszystkie komponenty od jednego komponentu do kompletnego pakietu. Ta zaleta nie tylko zapewnia stabilną i wysokiej jakości jakość produktu Grupy Citizen, ale także zapewnia dużą przestrzeń i elastyczność w badaniach naukowych i innowacjach.
   Na przykład jego badania i rozwój w dziedzinie energii kinetycznej światła zmieniły kiedyś model branży zegarków, dzięki czemu Citizen nie tylko jest założycielem tej technologii, ale także utrzymuje wiodącą pozycję w branży przez ponad 40 lat. Ponadto nie można nie docenić siły obywatela w zakresie wykonywania ruchów mechanicznych. W rzeczywistości produkty ruchu mechanicznego Citizen sprzedają się dobrze w Azji i są prawie „azjatyckim ETA”. Ta przewaga jest jeszcze bardziej znacząca po przejęciu LaJoux-Perret, MIYOTA i innych producentów ruchu posiadających doświadczenie w bardziej podzielonych dziedzinach.

   Oprócz zegarmistrzostwa i wkładu technicznego, różne grupy odbiorców zgromadzone przez sub-marki Grupy Citizen uzupełniają się nawzajem pod względem powiązania marek, tworząc kompletną linię produktów od maszyn wysokiej klasy do modnych zegarków: unikalne maszyny wysokiej klasy znane z technologii pomijania drugiego ruchu Marka Arnold & Son; z motywem „Wszechświat”, podkreślając 75 lat doskonałego rzemiosła i filozofii projektowania Citizena CAMPANOLA; stylowa Bulova; oraz Frederique Constant z wyjątkową szwajcarską tradycją zegarmistrzowską i jej sub-markami. Główna marka Citizen ma również profesjonalne segmenty sportowe, Bluetooth smart, Huayufengyin i inne segmenty produktów.

   Otwierając wszystkie łańcuchy produkcji zegarków, w ciągu 100 lat od założenia Citizen był w stanie doświadczyć każdego zegarka, od produkcji mechanizmów, stosowania nowych materiałów, po „Filozofię projektowania Citizen”, „Koncepcje produktów bardziej dostosowane do potrzeb obywateli” W linkach wszystkie poprzedzały branżę i stworzyły dziesiątki „światowych nowinek” i „światowych nowości”. Opierając się na wyobraźni przyszłych wynalazców, wyjątkowych umiejętnościach profesjonalnych rzemieślników i nieustępliwym duchu wiecznych ulepszeń, Citizen rozwinęło się w jedną z niewielu na świecie z kompleksowymi możliwościami zegarmistrzowskimi, kilkoma znanymi na całym świecie sub-markami i wiodącą w branży technologią ruchu. Światowej klasy grupa obserwacyjna.
Wiek integracji z cienkością technologii
   Po stuleciu opadów akumulację marki Citizen i kunszt można opisać jako gruby, a arcydziełem odzwierciedlającym kunszt i poziom zegarków Citizen jest „gruba kumulacja i„ cienkie ”włosy”. Na tej pakistańskiej wystawie Eco-Drive One wystawiony przez Citizen jest niezmiennie ulepszoną kartą odpowiedzi.

   Zegarki noszą ludzie, a wszystkie skomplikowane procesy są uproszczone dzięki wygodniejszemu i dokładniejszemu użyciu. Od prawie wieku Citizen bada najlepsze wrażenia związane z noszeniem zegarków. Nazwa „One” wywodzi się z podważania wyjątkowo cienkiej grubości mechanizmu i dążenia do „precyzji, wygody i ochrony środowiska”. Aby cieńszy ruch, Citizen zastosował najbardziej zaawansowaną technologię produkcji zegarków, ponownie dostosował układ części, a na koniec wykuł ultra cienki mechanizm o grubości zaledwie 1 mm. Cały zegarek ma tylko 2,98 mm (błąd nie przekracza 0,22 mm), jest niezwykle cienki i lekki i nosi wyjątkowe doznania niczym. Każde „Jeden” ma w sobie sto lat technologii i doświadczenia.
   Historia stworzyła CITIZEN, a „życie dla obywateli”, za którym opowiada się CITIZEN, stworzyło „cuda”, które rejestrują się za każdym razem, a te „wyniki” zostały zapisane w historii czasu.
Innowacja trwa, to jest początek
   Grupa Citizen i Bazylea razem od stulecia, obserwując nawzajem swoje postępy i zmiany. Stulecie Bazylei, od małej wystawy otwartej tylko dla dawnych arystokratów na początku, stało się „horoskopem branży zegarków” i „łopatką przemysłu luksusowego”. W ostatnich latach stała się jedną z najważniejszych platform dla marek luksusowych, aby uwolnić swój wpływ na rynek chiński, a zmiany na rynku chińskim odzwierciedlają się także w Bazylei, na przykład wzrost krajowych platform handlu elektronicznego w ostatnich latach. Jako aktywni partnerzy marki, fuzja i pochodzenie pan-mody zegarka, Citizen Group już od dawna jest tutaj wdrażana.
   Aby lepiej zmieniać się w zależności od potrzeb obywateli, Citizen otworzył także portale marek na żywo i mobilne w Internecie, rozszerzył tradycyjne modele sprzedaży i wypróbował modele sprzedaży oparte na scenie. Jednocześnie Citizen połączy ekonomię fanów z projektowaniem produktu, uruchomi pan-modizację i współpracę transgraniczną z różnymi środowiskami i tak dalej, mając nadzieję na stworzenie produktów, które zaspokoją potrzeby współczesnych obywateli w erze Internetu.
   Dzięki wdrożeniu strategii grupy, wielomarkowemu modelowi działania Citizen Group, dalszemu dogłębnemu układowi branżowemu oraz solidnym technologiom i zaletom produktu, zbudujesz ogromne imperium zegarków na całym świecie. Jego terytorium stale się powiększa wraz z tempem eksploracji świata przez obywateli. Jest to główna siła napędowa misji korporacyjnej Citizen – „Niech więcej ludzi na świecie będzie nosić lepsze zegarki”.
   Zbliżająca się 100. rocznica Grupy Citizen zbliża się do następnego wieku, Better Starts Now.